تسمه جامبو بگ یا تسمه پلی پروپیلن چگونه تولید می شوند؟

تسمه جامبو بگ یا تسمه پلی پروپیلن چگونه تولید می شوند؟

برای کنار هم قرار گرفتن این رشته های نخ پلی پروپیلن و تولید شدن تسمه جامبو بگ ، به دستگاه نواربافی یا تسمه بافی احتیاج داریم. در دستگاه نواربافی یا تسمه بافی تعداد مشحصی نخ کنار هم قرار می گیرند که این نخ ها همان تار تسمه جامبو بگ را تشکیل می دهند.

در واقع دستگاه بافت تسمه جامبوبگ این تعداد نخهای تار را، به دو یا چند دسته تقسیم می کند. و هر بار یک دسته را بالا نگه می دارد و یک دسته را پایین می آورد. در این حالت یک سوزن مخصوص یک نخ را که به نخ CF یا نخ پود معروف است، را از وسط آن دو دسته نخ تسمه جامبو بگ در حال بافت عبور می دهد. به این شکل تسمه یک در میان در هم با تار و پود بافته و محکم می شود. و هر چقدر میزان این تار و پود های در هم تنیده شده بیشتر باشند تسمه جامبوبگ محکم تری تولید می گردد.

خرید جامبو بگ و بیگ بگ و تسمه های بیگ بگ
خرید جامبو بگ و بیگ بگ

تسمه ها یا رشته های نواری از جنس پلی پروپیلن با دستگاه های نوار بافی از ۱ تا گاها ۸ چشمه (به اصطلاح) تولید می شوند. منظور از چشمه در دستگاه های تسمه بافی، تعداد رشته ها یا تسمه های به هم بافته شده است که به صورت هم زمان دستگاه می تواند خروجی دهد. البته بیشتر دستگاه های تسمه بافی جامبو بگ که در ایران مشغول تولید تسمه جامبوبگ هستند، معمولا بین ۱ تا ۴ چشمه دارند.

شماره های تماس:

09353011035 تلگرام
09107426073

حسین پور مهربانی

ایمیل:p30farsi1@gmail.com