جامبو بگ و بیگ بگ

Golgasht sahan savalan یکی از بزرگترین تامین کنندگان FIBCS در شمال غربی ایران است

انواع بسیاری از FIBC های موجود در بازار وجود دارد. کیسه های فله ای که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان یک U-panel یا ساخت دایره ساخته می شوند. ما انواع ساختاری را ارائه می دهیم، مانند:
پنل U
دایره ای / لوله
بافل
چهار پانل
FIBC ها نیز براساس کاربرد آنها ساخته می شوند. این که آیا برای مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، کیسه های حمل و نقل سازمان ملل متحد یا کیسه های چند مسافرتی، این نرم افزار همانند ساخت و ساز مهم است. برنامه های FIBC مشترک به شرح زیر است:
کیسه های مواد غذایی
کیسه های سازمان ملل متحد


کیسه های چندگانه
کیسه های شیمیایی
کیسه های تخلیه هدایت یا استاتیک
کیسه های شیر یا کیسه های مایع
هر کیسه دارای یک پارچه مخصوص است که به دلیل کاربرد آنها مورد نیاز است. برخی از کیسه ها نیاز به کیفیت آنتی استاتیک دارند، دیگران نمی کنند.
نوع A Fabric – حفاظت الکتروستاتیکی ندارد.
نوع B Fabric – شکست سطح <6kV.
نوع C Fabric – الکترومغناطیسی یا زمین شناسی.
نوع D Fabric (Chromiq) – کشنده استاتیک – برای دیدن اطلاعات بیشتر به کیف های Crohmiq مراجعه کنید.
ساخت کیسه
کیسه U-panel – نیاز به دو درز در امتداد دو طرف مخالف برای ایجاد دو پانل و یک شکل U-panel. این سبک کیسه به استاندارد صنعت در ایالات متحده تبدیل شده است.
کیسه دایره ای – ساخته شده از پارچه بافته شده در پارچه ای دایره ای است. پارچه بافته شده به یک لوله پیوسته از پارچه و برش به ارتفاع دقیق مورد نیاز است. طراحی بدن لوله ایده آل به عنوان یک گزینه بی مزه برای مواد خوب است. این نیز یک جایگزین عالی برای ساخت چهار پانل اصلی است.
چهار پانل کیسه – در نظر گرفته شده طرح اصلی پلی پروپیلن. این ساخت و ساز نیاز به درز در امتداد چهار قطعه جداگانه از پارچه برای دوخت پانل چهار پانل ساخته شده است.
کیسه معلق – شامل قطعاتی از پارچه که در گوشه های کیسه قرار می گیرند، به کمک کیسه ها پس از پر کردن فرم مکعب خود را حفظ می کنند. طراحی بافل با سوراخ های مجهز است که اجازه می دهد تا محصول از طریق آن جریان یابد. سوپاپ ها به جلوگیری از انفجار کیسه ها کمک می کنند و به حفظ شکل کیسه کمک می کند و بدون اینکه شکل خود را حفظ کند، درست عمل می کند.
کیسه با درخواست
نوع پارچه کیسه

تماس:
09353011035
09107426073

09353011035


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *