جامبو دست دوم 80000 هزار تومان

تجمع بزرگ کیسه جامبوبگ حسین پور نو و جامبو دست دوم
خریدوفروش جامبوبگ حسین پور نو و جامبوبگ دست دوم تولیدی جامبوبگ جامبوبگ نو و دست دوم جامبوبگ عمده کیسه جامبوبگ گونی جامبوبگ دست دوم و نو کیسه جامبو تولیدی جامبوبگ
مراحل تولید جامبوبگ نوو رول گونی و جامبوبگ,ابعاد

جامبوبگ قیر بیتوبگ
ویدیو های جامبوبگ های نو و دست دوم
گالری تصاویر جامبو حسین پور
تماس با ما

جستجو …
خریدوفروش جامبوبگ حسین پور نو و دست دوم خریدوفروش جامبوبگ حسین پور نو و دست دوم
خانه
خریدوفروش جامبوبگ حسین پور نو و جامبوبگ دست دوم تولیدی جامبوبگ جامبوبگ نو و دست دوم جامبوبگ عمده کیسه جامبوبگ گونی جامبوبگ دست دوم و نو کیسه جامبو تولیدی جامبوبگ
خریدوفروش جامبوبگ حسین پور نو و جامبوبگ دست دوم تولیدی جامبوبگ جامبوبگ نو و دست دوم جامبوبگ عمده کیسه جامبوبگ گونی جامبوبگ دست دوم و نو کیسه جامبو تولیدی جامبوبگ
جامبوبگ و کاربرد آن در صنعت های مختلف:

جامبوبگ یا بیگ بگ کیسه های بزرگی از جنس گونی هستند که برای بسته بندی و جابجایی محصولات استفاده میشود. ظرفیت این کیسه ها ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم می باشد. این کیسه ها می توانند بسته به سفارش در انواع مقاوم به اشعه ماورابنفش و یا رطوبت تولید شوند و برای مصارف های مختلف عرضه و تولید انبوه میشود.

اگر به دنبال جامبو بگ برای کسب و کار خود هستید، یافتن محصول مناسب اغلب می تواند یک چالش باشد. جامبوبگ کالا این امکان را فراهم کرده است که بسته به نیاز شما، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کمک توضیحات کارشناسان ما میتوانید به طور دقیق تری محصول خود را انتخاب کنید.

ابتدا با جامبو بگ ها آشنا شوید.

جامبو بگ از پارچه های لمینت دار و همچنین با لایه نایلون داخلی و بدون نایلون تولید میشود . این کیف ها از پارچه های صاف یا گرد بافت پلی پروپیلن تولید می شوند. نوع پارچه بر اساس وزن محموله، ظرفیت بارگیری ایمن (SWL) و ضریب ایمنی (CSF) انتخاب می شود.

انواع جامبو بگ

براساس نیاز برای انواع کاربردها وحالت های پرکردن، بلندکردن و جابجائی توسط لیفتراک و جرثقیل و تخلیه تولید می شوند. این نوع بسته بندی جایگزینی اقتصادی در مقابل استفاده از کیسه و پالت در نگهداری، حمل نقل محصولات شده است.

کاربرد جامبو بگ

همه صنایعی که دغدغه رسیدن بار به صورت سالم و بدون آسیب دارند، میتوانند از این کیسه ها استفاده کنند. برخی از این صنایع به این صورت می باشند:

محصولات پتروشیمی و شیمیایی مانند بسته بندی کردن قیر
صنایع ساختمانی مانند بسته بندی سیمان، شن، ماسه ریولیت
صنایع غذایی مانند بسته بندی آرد و شکر
صنایع کشاورزی مانند بسته بندی کود و خوراک دام
حمل مواد معدنی و فلزات پودری
حمل چوب و کاغذ مانند محصولات چوبی خرد شده و گلوله های چوبی

انواع بیگ بگ (جامبو بگ)

جامبو دست دوم

مدل جامبوبگ دو بند
مدل جامبو چهاربند
مدل جامبوبگ U شکل
مدل جامبوبگ هشت بند
مدل جامبوبگ دسته غلافی
مدل جامبوبگ قطعه تثبیت کننده
مدل جامبوبگ اسلینگ بگ
مدل جامبوبگ پالتی
بیگ بگ با یک دسته کلاهکی
بیگ بگ با دو دسته کلاهکی
جامبوبگ چهار پانل پارچه‌ای که در 4 دیواره
جانبی جامبوبگ به کار می‌رود از 4 تکه مجزا تشکیل شده که به یکدیگر و همینطور به قسمت ته جامبوبگ دوخته شده‌اند. در این مدل، دسته‌های کیسه به خط اتصال دو تکه در گوشه‌ها دوخته می‌شود.

جامبوبگ U پانل همان‌طور که از نامش پیداست، در جامبوبگ U پانل، یک پارچه U شکل برای 2 دیواره جانبی و همچنین قسمت انتهایی کیسه در نظر گرفته می‌شود. در 2 دیواره دیگر هم از دو پارچه U شکل مجزا استفاده می‌شود. در این مدل، دسته‌ها به خط اتصال گوشه‌ها دوخته می‌شوند.

جامبوبگ مدور یا گردبافت در جامبوبگ مدور، یک تکه پارچه گردبافت جهت ایجاد 4 دیواره جانبی جامبوبگ به کار می‌رود. در قسمت انتهایی جامبوبگ هم یک تکه پارچه جداگانه به کار می‌رود که به قسمت مدور دوخته می‌شود. در این مدل، دسته‌های جامبوبگ به طرفین گوشه‌های کیسه دوخته می‌شوند

جامبوبگ با قطعه تثبیت‌کننده این مدل از جامبوبگ دارای قطعات تثبیت‌کننده در گوشه‌های داخلی کیسه است. این قطعه‌های تثبیت‌کننده از داخل به گوشه‌های کیسه وصل می‌شوند و برای توزیع یکنواخت محتویات کیسه مناسب هستند و از شکم کردن دیواره‌های جامبوبگ جلوگیری می‌کنند.
این کیسه‌ها پس از پر شدن، شکل مکعبی خود را حفظ می‌کنند و به همین خاطر منظم‌تر هستند، فضای کمتری می‌گیرند و در نتیجه هزینه حمل و نقل را کاهش می‌دهند. بنابراین، این نوع جامبوبگ به خصوص برای شرایطی مناسب است که فضا در داخل کامیون یا کانتینر کم و محدود باشد.
جامبوبگ با دسته کلاهکی در این نوع از جامبوبگ، یک پارچه مدور برای 2 دیواره جانبی و همچنین سر و ته جامبوبگ به کار می‌رود. برای دو قسمت دیگر از دیواره هم از 2 تکه پارچه مجزا استفاده می‌شود که با دوخت به قسمت مدور متصل می‌شوند.

علت نام‌گذاری این محصول، پارچه به کار رفته در قسمت سر جامبوبگ است که به صورت یک یا دو دسته کلاهکی طراحی و نوارپیچی شده است تا برای بلند کردن مناسب باشد.

جامبوبگ با پارچه تهویه‌دار جامبوبگ با پارچه تهویه‌دار با استفاده از پارچه‌های مخصوصی تولید می‌شود که جریان هوا را به داخل کیسه ممکن می‌کنند. این نوع کیسه‌ها به خصوص برای حمل محصولات مختلف کشاورزی مانند پیاز و سیب زمینی که نیاز به تهویه دارند، مناسب است.

جامبوبگ مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن جامبوبگ‌هایی که در برابر الکتریسیته ساکن مقاوم هستند، در حقیقت قادرند تا 6 ولت الکتریسیته ساکن را تخلیه کنند. یکسری از محصولات خاص نیاز به چنین بسته‌بندی دارند زیرا پتانسیل تولید این نوع الکتریسیته را دارند. این جریان اگر تخلیه نشود، جرقه و خطرات دیگری چون آتش‌سوزی به همراه خواهد داشت.

جامبوبگ بهداشتی یا مواد خوراکی این نوع از جامبوبگ به طور خاص برای محصولات دارویی و غذایی طراحی و تولید می‌شود. نظارت‌های سنگینی بر این بخش اعمال می‌شود تا در تولید این کیسه‌ها استانداردهای لازم را انجام میشود و از نظر بهداشتی سلامت کامل داشته باشند.

جامبوبگ مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید گاهی ممکن است جامبوبگ‌ها مدت زمان طولانی زیر نور خورشید بمانند و در این صورت به کیسه‌هایی نیاز است که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت دارند . بنابراین، طبق درخواست مشتری، در مرحله تولید نخ، موادی اضافه می‌شوند که بتوانند این مقاومت را ایجاد کنند.

این مقاوت می‌تواند بنا به درخواست مشتری، از 200 تا 1600 ساعت بباشد

حمل و نقل جامبوبگ

همانطور که گفته شد، جامبوبگ‌ها می‌توانند ظرفیت‌های متفاوتی از 500 تا 3000 کیلوگرم و همچنین ارتفاعی بین 100 تا 200 سانتی‌متر داشته باشند. بنابراین، روش حمل و نقل هم باید با در نظر گرفتن وزن و ارتفاع صورت گیرد. معمولا برای استحکام بیشتر، یک لایه پلی پروپیلن از خارج و یک لایه پلی اتیلن در داخل کیسه‌ها دوخته می‌شود.

اگر کیسه‌ها قرار است در فضای مخصوص یعنی انبار کشتی نگهداری شوند که از عوامل آسیب‌زا به دور باشد، نیازی به قرار دادن آن‌ها در داخل کانتینر نیست. به این دلیل که انبار کشتی به نحوی طراحی شده که آب و هوا تاثیری روی وسایل داخل انبار نداشته باشد و به این طریق همه چیز خشک بماند. به این ترتیب، بارها تنها زمانی در خطر هستند که کشتی در حال بارگیری و یا تخلیه بار باشد.

اگر کیسه‌ها قرار است در عرشه کشتی باشند، از کانتینر استفاده خواهد شد تا این کیسه‌های بزرگ به صورت امن و حفاظت شده حمل شوند. کانتینرها در معرض آب و هوا و شرایط جوی گوناگونی چون طوفان و باران قرار می‌گیرند اما اگر به طور مناسبی پر شده باشند، هیچ آسیبی به کیسه‌های داخل آن‌ها نمی‌رسد.

به طور کلی بهتر است در هنگام جابجایی جامبوبگ، نکات زیر را به یاد داشته باشید:

بهتر است جامبوبگ‌ها در کنار وسایل و یا بسته‌بندی‌های دیگری که لبه‌های تیز و برنده دارند، قرار نگیرند.

برای فضای خالی بین کیسه‌ها در طول حمل و نقل از کیسه‌های هوا یا ابزارهای دیگر استفاده کنید.

جرثقیل چنگک‌دار برای حمل کیسه‌های جامبو مناسب‌تر است؛ برای مثال با این روش، احتمال برخورد کیسه‌ها با دیواره کشتی و پاره شدنشان کم می‌شود. همچنین شوک کمتری به کیسه‌ها وارد می‌شود.

اگر قرار است پیش از بارگیری، کیسه‌ها مدتی در یک محل باقی بمانند، باید دقت کنید که این فضا از چیزهای برنده و تیز مانند سنگ و یا نخاله خالی باشد تا آسیبی وارد نشود.2. تقسیم بندی گونی های جامبوبگ از نظر دسته آنها:

دسته های جامبوبگ از تسمه هایی از جنس پلی پرو پیلن درست شده اند که این نخ با بافت مخصوصی که دارد، آن را به تسمه ای مقاوم تبدیل می کند که مقاومت کششی بسیار بالایی دارد.

انواع جامبوبگ

با توجه به نحوه دوخت پارچه با تسمه و فرم ظاهری دسته ها، تقسیم بندی این نو دسته بندی به این شکل است: ۲ دسته، ۴ دسته و ۸ دسته. این دسته ها برای جا به جایی جامبوبگ ها طراحی شده اند و معمولا آنها را در شاخ لیفتراک می اندازند و یا با کرین های سقفی و جرثقیل جا به جا می کنند.

جامبوبگ 8 بند

3. تقسیم بندی جامبوبگ از نظر جنس پارچه:

منظور از پارچه در جامبوبگ ها همان گونی می باشد. زیرا جامبوبگ از گونی های متری با متراژ بالا برش خورده و تشکیل می شود. کیفیت پارچه و میزان تحمل آن در حمل به ریز بافت بودن، ضخامت نخ بستگی دارد.

پارچه های گونی جامبوبگ دارای وزن های ۱۳۵ گرم، ۱۵۰ گرم، ۱۷۵ گرم ،۱۸۰ گرم و ۲۰۰ گرم هستند.

دو جامبوبگ از نظر ابعاد یکسان هستند ولی با دو پارچه با گرماژ ۱۳۵ گرم و ۱۷۵ گرم ساخته می شوند. جامبو با گرماژ بالاتر در همان ابعاد تحمل وزن بیشتری دارد و البته هزینه بیشتری هم ایجاد می کند.

البته نمی توان گفت که با افزاش گرماژ پارچه حتما این جامبوبگ بهتر یا بدتر است. مورد دیگری که برای این منظور بررسی می شود، نخ استفاده شده در دوخت و ضد اشعه بودن آن است. ضد آفتاب و اشعه بودن به این منظور است که در معرض آفتاب پوسیده نشود و بعد از حمل توسط تریلر و موقع تخلیه پاره نشود.

قیمت جامبو بگ دست دوم 100 درصد ارزان

مشتریانی هستند که ملاک بهتر بودن و با کیفیت بودن را وزن پارچه در نظر می گیرند و با توجه به همین موضوع قیمت ها و تولید کننده ها را با یکدیگر مقایسه می کنند که روش کاملا اشتباه است. بهترین روش برای خرید جامبو بگ این است که شما از تولید کننده خود ضمانت برای تحمل وزن بار را دریافت کنید.

4. تقسیم بندی جامبوبگ از نظر دوخت سر و ته جامبوبگ:

گونی های جامبو بگ می توانند سر و ته های مختلفی در دوخت داشته باشند که این ها بستگی به مکان و زمان پر شدن، روش تخلیه، روش پر شدنو مواد محتوی دارد.

انواع سر بندی گونی های جامبوبگ یا انواع روش های پر کردن جامبو بگ

جامبوبگ مدل سر باز:

در این مدل ۴ طرف لبه گونی را به سمت داخل می کنند و یک دوخت روی آن می زنند تا از جدا شدن تار و پود گونی جلوگیری شود. از این مدل معمولا در موادی که ارزش زیادی ندارند و رطوبت و آب مشکلی در محتوی ایجاد نمی کند استفاده می شوند.

مزیت: ویژگی خوب این مورد قیمت ارزان آن است.

عیب: عیب آن در پاشش مواد به بیرون است.

جامبو بگ مدل درب صندقی:

در این مدل یک تکه پارچه از جنس خود گونی در یک ضلع از آن دوخته می شود و اتصال سه طرف دیگر محصول را خود فرد بعد از پر کردن جامبوبگ با چرخ سر دوز دستی انجام می دهد.

مزایا : ویژگی مثبت این مدل در بسته شدن کامل درب گونی و حتی محافظت از محصول داخل گونی در برابر نفوذ آب می باشد.

معایب : افزایش زمان و کار مشتری، نیاز به چرخ سر دوز دستی در محل بارگیری، یک بار مصرف بودن گونی بعد از تخلیه

جامبوبگ درب لیفه:

این مدل به بدنه یک پارچه دیگر دوخته می شود که یک نخ از داخل سر آن عبور کرده است و با کشیدن آن درب گونی بسته می شود.

مزایا: سرعت بالا در بار گیری، جلوگیری از ریختن شدن محصول به بیرون.
عیب آن گران تر بودن جامبو بگ نسبت به مدل های دیگر
جامبو بگ درب قیف:جامبوبگ درب قیف
اگر بخواهیم از ورود آب به داخل گونی محافظت کنیم و یا محتوی داخل گونی را با دستگاه های توزین و پر کن، پر کنیم، این مدل بهترین مدل می باشد. به همین دلیل هزینه بیشتری دارد.
حالت های مختلف پر کردن جامبوبگ
ته قیف ها هم بر اساس نوع محل استفاده در دو مدل ته بسته و ته قیف سفارش می شوند.
که مدل ته بسته در مکان های که جامبوبگ یک بار مصرف می باشد استفاده می شود و معمولا ارزانترین شیوه می باشد و ته قیف با توجه به شرایط تخلیه یا محل آن سفارش داده می شود و مزیت آن این است که می توان دوباره از آن گونی استفاده کرد. ایجاد گرد و غبار کنترل شده و تخلیه آسان از مزایای دیگر ته قیف می باشد.
حالت های مختلف تخلیه جامبوبگ ها
دسته بندی جامبوبگ از نظر مقاومت در برابر رطوبت:
برخی کالاهایی که نیاز دارند در مقابل رطوبت حفظ شوند به جامبوبگ های مخصوصی نیاز دارند. که در این موارد از پارچه های لمینت استفاده می شود که تا حدودی مقاومت در مقابل رطوبت را در درجه های پایین تامین می نماید. اما در بعضی موارد خاص تر و یا شرایط آب و هوایی با رطوبت بالاتر علاوه بر لمینت داخلی، یک لایه نایلون در داخل جامبوبگ استفاده می شود که میزان تاثیر منفی رطوبت را در این مواد کمتر می کند.

سه نوع گونی جامبو تولید و عرضه می کند.ساده
لمینت
چاپ دار
کیسه لمینت چیست؟

کیسه لمینت (Laminate Bag) یک پوشش محافظتی است که روی پارچه ای که برای تولید کیسه های جامبو و گونی (کیسه لمینه) استفاده می شود ، قرار می گیرد. هنگام بسته بندی کیسه ها ، ورقه ورقه در داخل کیسه قرار می گیرد و از نفوذ رطوبت در داخل کیسه جلوگیری می کند.
توجه داشته باشید که لمینت (کیسه لمینه) از نفوذ رطوبت نسبی جلوگیری می کند و گونی (کیسه لمینه) را ضد آب است. در صورت مشاهده و پیشگیری از رطوبت ، معمولاً استفاده از لایه داخلی کیسه های نایلونی (کیسه پرز) توصیه می شود ، اگرچه این لایه از لمینت محافظ (کیسه به شکل ۱۰۰٪ خواهد بود و از ورود رطوبت جلوگیری می کند.
تفاوت بین استفاده از لمینت (کیسه لمینه) و لایه پلی اتیلن (نایلون) در درجه اهمیت نفوذ رطوبت است. با این حال ، توجه داشته باشید که گونی ها (کیسه های چند لایه) در شرایط استاندارد حتما ضد آب نیستند.
چرا لمینت؟کیسه لمینت مزایای بسیاری از جمله مقاومت در برابر پارگی ، دوام بیشتر و ضد آب بودن(در حدود خاصی) را در اختیار کاربر قرار می دهد. داشتن مواد لمینت به شما امکان می دهد تا بیشتر کیسه لمینه دوام بیاورد و از ساییدگی روشهای روزمره ، مانند چین خوردن ، لک شدن و آسیب دیدگی در برابر آفتاب جلوگیری می کند.
کیسه لمینت دارای چه ویژگی هایی است:

کیسه لمینه دولایه است
ضد رطوبت است
از برش سرد و گاست برای تولید آن استفاده می شود
وزن آن در حدود ۵۰ تا ۲۰۰ کیلو گرم است
از موادی مانند لمینت و هم چنین برای تولید بهتر آن از پلی اتیلن و از ماده پلی پروپیلن نیز استفاده خواهد شد
بر روی آن چاپ به هر نوع شکلی صورت می گیرد
در رنگ هایی مشخص مربوط به کارگاه تولید کننده دیده می شود
دارای مقاومت و تحمل بسیار بالایی است

خریدوفروش جامبوبگ حسین پور نو و دست دوم خریدوفروش جامبوبگ حسین پور نو و دست دوم
با ما در تماس باشید
با ما مستقیم در تماس باشید.
تماس با ما 09353011035 / 09107426073

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *