خرید وفروش کیسه های 1 تنی و جامبو بگ مخصوص مایعات

IMG_20150305_WA0015.jpg (852×640)
IMG_20150305_WA0014.jpg (852×640)

این شرکت بین المللی با تولیدات با کیفیت و قیمت رقابتی و ارزان توانسته گوی سبقت تولیدات کیسه جامبوبگ و لمینت و بیگ بگ کنفی و … رو از بازارهایی مانند چین و … بگیرد

این بار این شرکت توانست راه حلی برای صادرات پارافین توسط جامبو یابد که بجای کیسه های 5 کیلویی از کیسه های 1 تنی استفاده نمایند.
تولید جامبو بگ و بیگ بگ توسط این شرکت
امید است در پرتوی لطف الهی این افتخار افرینی ها ادامه یابد
 
09353011035  سید وحید حسین پور
09107426073 مهربانی
 

اولین نوع عمده نفت خام، پارافین ها هستند كه آلكینز (alkanes )نیز نامیده می شوند. فرمول كلی پارافین ها CnH2n+2 می باشد. ساده ترین و سبك ترین مولكول سری پارافین ها، متان با فرمول CH4 است. پارافین های با كمتر از پنج اتم كربن، در فشار و حرارت عادی به شكل گازی هستند. علاوه بر متان، دیگر پارافین های گازی عبارتند از اتان، پروپان و بوتان. برای سادگی اینها گاهی اوقات C1 تا C4 نیز نامیده می شوند. از C5تاC15 پارافین ها در حرارت و فشار عادی مایع هستند. هیدروكربن های با بیشتر از 15 اتم كربن (C15 )، به شدت گرانرو یا ویسكوز هستند و حالت واكس های جامد را به خود می گیرند. انواع پارافین ها تا C40 و بالاتر از آن مشاهده می شوند.

پارافین واکس به عنوان یک محصول جانبی در پالایشگاههای تولید روغن به دست می آید و بسته به نوع برش نفتی روغن پالایش شده دارای گریدهای مختلفی می باشد. از جمله خواص بارز پارافین واکس مقاومت بالای آن در مقابل آب و بخار بوده که همین خصوصیت باعث گردیده تا به عنوان پوششهای محافظ روی کاغذ نیز مورد استفاده قرار گیرد. پارافین واکس در مقابل بسیاری از اسیدها و قلیاها مقاوم بوده و پوشش مناسبی به عنوان محافظ خوردگی بشکه ها و مخازن صنعتی می باشد. علاوه بر این بدلیل دارا بودن خواص قابل توجهی به عنوان عایق الکتریکی دارای کاربردهای فراوانی بوده و در صنایع مختلف از جمله نساجی نیز مورد مصرف می باشد.

موارد کاربرد:

· شمع سازی

· تولید پارچه و کاغذهای صنعتی ضد آب

· واکس های صنعتی

· مرکب های جامد کاغذ کپی

· کبریت سازی

· پایه محصولات روانکاری و وازلین

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *